112Groningen.nl

Twitter RSS
Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis
21-10-2019, Gerrie de Groot & Annet Vieregge - 112Groningen.nl

Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis


Winschoten - De brandweer is maandagochtend opgeroepen voor een brandmelding bij Oldwolde afd PG Appelhof aan de Udesweg in Winschoten.

In een kast in het gebouw was rook waarneembaar. Na verkenning van de brandweer brandde er niks. Uit voorzorg werd er ook een ambulance meegestuurd.

 

Update 09:25 uur

Volgens de brandweer was de oorzaak van de rookontwikkeling een oververhitte magnetron. Er vielen geen gewonden bij het incident. 

Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis
Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in verzorgingshuis
Archief

Timpweg Raamdecoratie Groningen
Vuurwerk Giezen
De Koffiewinkel
Rijschool Van Der Heijde OOG Digitaal Dijkemas Autoglas
Woningontruiming Groningen en Verhuizingen Groningen